Årets fodboldleder i Danmark

Ved DBU's repræsentantsskabsmøde i Horsens 3. marts 2019 modtog formand for Hårslev Boldklub, Lasse Mogensen prisen som værende

ÅRETS FODBOLDLEDER I DANMARK 2018

Andre billeder fra Horsens

Ved award-arrangement i Otterup-Hallen 26. oktober 2018 modtog Lasse Mogensen også prisen som Årets Fynske Fodboldleder 2018. Se billeder herunder og videoer herom i videoarkivet. Lasse Mogensen har været en del af bestyrelsen siden 1994 og blev formand for klubben i 2002, hvilket han har været siden. Han har både spillet fodbold i klubben og har været en del af klubben i mange år.