OK Benzin

Hårslev Boldklub har fået lavet en sponsoraftale, med OK, som sikrer at Hårslev Boldklub modtager 6 øre pr. liter benzin der tankes, ved brug af OK benzinkort. Desuden modtager Hårslev Boldklub 200 kr. i bonus pr. nyt OK benzinkort der bliver oprettet, med tilknytning til vores sponsoraftale. Bonussen bliver dog først udbetalt når der er tanket 500 liter benzin med kortet i løbet af et år.

Ved eksisterende OK Benzinkort:
Hvis du i forvejen er i besiddelse af et OK benzinkort, skal du blot gå ind på OK’s hjemmeside og tilknytte dit kort til sponsoraftalen. Dette kan gøres ved at logge ind på ”min ok”, som man automatisk har adgang til når man har et OK benzinkort.

OK

Det kan være nødvendigt at få tilsendt en ny adgangskode. Det er også muligt at logge ind ved hjælp af nem-ID.

Når du er kommet ind på ”min OK” siden, klikker du på kortadministration, og derefter på skift sponsorklub hvor du kan søge på Hårslev Boldklub (sponsornummer 56 12 49)

Hvis du ikke er i besiddelse af OK benzinkort i forvejen:
Hvis du ønsker at bestille et nyt benzinkort, kan du enten sende bestilling med posten(folder kan afhentes i Hårslev Boldklubs klubhus), eller gå ind på OK’s hjemmeside og bestille et nyt kort. Husk at tilknytte kortet til sponsoraftale nummer 56 12 49.

Mange fordele ved Benzinkort
Udover at du støtter Hårslev Boldklub, får du også nogle personlige fordele ved et OK benzinkort. Bla. Får du en samlet regning en gang om måneden, så det er nemmere at holde styr på sit budget. Du kan vælge at få kvitteringer tilsendt pr. mail hver gang du tanker eller vasker bilen. Du kan også bruge kortet til at betale broafgift ved storebæltsbroen, samt parkering på en række udvalgte parkeringspladser.

Hvis i ønsker hjælp til at få bestilt et benzinkort, eller få tilknyttet jeres eksisterende benzinkort til vores sponsoraftale, er i velkomne til at kontakte Jesper Andersen på telefon 60 54 64 60, eller mail jesperandersen1986@gmail.com. Så kan vi evt. finde en dag hvor vi mødes i boldklubben og ordner sagerne.

Håber at så mange som muligt vil støtte op om vores sponsoraftale.