Energi Fyn

Kære medlem, forældre, fan eller andet

Du kan nu støtte din klub via dit strømforbrug. Vi er tilmeldt FynskSupportEl, som er en ”sponsor” ordning hos Energi Fyn. Det betyder, at hvis du vælger at støtte netop vores klub, så giver Energi Fyn 2 øre pr. kWh, som du bruger. Det er ikke noget, der bliver lagt oven i din pris. Du bliver ”sponsor”, men Energi Fyn betaler. Det kan blive til mange penge, hvis der er mange som vælger at støtte os. Du kan støtte både som privat og erhvervsdrivende – forbruget må dog højst være 100.000 kWh om året.

For at få FynskSupportEl, som dit el-produkt, skal du blot klikke på EnergiFyns logo herunder og tilmelde dig, det er også her, at du skal vælge hvilken klub du ønsker at støtte. Alle kan tilmelde sig – også selv om du ikke i dag får el fra Energi Fyn.

Du får din el på sædvanligvis, og vil ikke mærke forskel – det eneste du skal gøre er at vælge FynskSupportEl, hvor du også kan læse mere om ordningen.