Prisuddellinger

Til de mennesker der har hjulpet til og som hhv. nuværende og forhenværende spiller, træner mv. hos Hårslev Boldklub, er der uddelt priser gennem tiden.

I 2016 modtog Jørgen Bergholdt en ærespris, således han blev æresmedlem hos Hårslev Boldklub. Dette for hans mangeårige arbejde for Hårslev Boldklub, både som spiller, træner og som frivillig hjælper.

I 2019 modtog Mogens Jørgensen en pris af Nordfyns kommune som værende 'Årets fritidsildsjæl'

Siden 2014 har der været uddelt en vandrepokal til et medlem af Hårslev Boldklub for sin aktive indsats for klubben. Denne pokal hedder Jørgen Bergholdt pokalen. På billedet af pokalen kan ses hvem der har modtaget pokalen frem til 2019 ...

Derudover uddeles hvert år følgende priser i klubben: Årets spiller, årets unge spiller og Players choice.